چرخش برس مسواک زدن

نحوه مسواک زدن گربه رو با این تکنیک ها یاد بگیرید! - پت پرس

دستاتون رو بالای پوزه گربه بگذارین، لب بالایی اون رو بلند کنین و مسواک زدن رو با حرکت دایره‌ای شروع کنید. اول روی دندان‌های جلو و بعد اگر تونستین روی دندان‌های عقب تمرکز کنین. از دندان‌هایی بالایی هم شروع کنین. مسواک رو خیلی آروم روی دندان‌ها بکشید و مراقب باشید لثه‌ها زخم نشن. نگران نباشین، بعد از چند بار انجام دادن این کار برای شما راحت می‌شه.

بیشتر

آموزش روش صحیح و بهترین زمان مسواک زدن دندان

مسواک زدن صحیح دندان‌ها حداقل دو دقیقه زمان می‌برد، مسواک زدن هر بخش از دهان (راست بالا، چپ بالا، راست پایین و چپ پایین) 30 ثانیه طول می‌کشد. دندان‌ها را باید دو بار در روز، صبح و شب، مسواک بزنید. از آنجایی که اکثر مسواک‌های معمولی زمان‌سنج دو دقیقه‌ای ندارند، بهتر است برای تنظیم وقت مسواک زدن از ساعت استفاده کنید.

بیشتر

مسواک زدن با مسواک برقی - دندانپزشکی یوسف بالوی پور

این مسواک‌ ها به دلیل حرکت چرخشی، تقریباً تمام قسمت‌ های دندان را تمیز می‌ کنند. 5. متاسفانه همه افراد به روش صحیح مسواک زدن آگاه نیستند و یا حوصله این کار را ندارند، برای همین بعد از مدتی دچار پوسیدگی دندان می‌شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، حتماً از مسواک‌ های برقی به جای مسواک معمولی استفاده کنید. 6.

بیشتر

خرید مسواک برقی؛ با قیمت استثنائی | الانزا

گام ششم: زمان مناسب برای مسواک زدن حدود 2 الی 3 دقیقه است، توجه داشته باشید که مسواک زدن بعد از صرف غذا باید حدود 60 دقیقه بعد صورت بگیرد بخصوص غذاهای اسیدی و نوشیدنی های گاز دار چرا که باعث آسیب به دندان ها می شود. در این مرحله شستن زبان خود را فراموش نکنید، شستن زبان باعث از بین رفتن بوی بد دهان و از بین رفتن باکتری ها می شود.

بیشتر

روش مسواک زدن بس - bass - دکتر محمودرضا نمدچی ( مهیار ) دندانپزشک ...

مسواک زدن به روش Bass : سر یک مسواک نرم را موازی با پلاژن اکلوزال قرار دهید، به نحوی که سر مسواک ۳ تا ۴ دندان را پوشش دهد. از دیستالی ترین دندان در قوس که شروع کنید. الیاف مسواک را در مارژین لثه قرار داده و یک زاویه ۴۵ درجه نسبت …

بیشتر

راهنمای خرید مسواک برقی؛ ویژگی‌ها، نکات مهم پیش از خرید و پرفروش‌ها

اصول صحیح انتخاب مسواک و مسواک زدن همواره مسواکی با برسی نرم انتخاب و خریداری کنید که روی لثه ملایم‌ حرکت کند. به طور کلی برس‌های نرم گزینه‌های بهتری برای تمیز کردن دندان‌ها هستند، چراکه انعطاف‌پذیری بهتری دارند. لازم به ذکر است که شکل برس‌های مسواک بر اثربخشی آن تأثیری ندارد، بنابراین هر شکلی را که دوست دارید، انتخاب کنید.

بیشتر

روزی چندبار مسواک زدن برای داشتن دندانهای سالم و سفید لازم است؟

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن در خانه شما باید دو یا سه بار در روز دندان‌های خود را با یک برس نرم برس در خانه تمیز کنید. مسواکی که استفاده می‌کنید باید به راحتی متناسب با اندازه و شکل دهان شما باشد و باید هر چند ماه یک بار عوض شود. مهم است که از ضربات کوتاه به جلو و عقب برای تمیز کردن سطوح بیرونی، سطوح داخلی و سطوح جویدن تمام دندان‌ها استفاده کنید.

بیشتر

چگونه مسواک بزنیم - متخصص ارتودنسی دکتر جمیلیان

28/06/2022· حال برای انجام بهتر مراحل و سرعت بخشیدن به عمل مسواک زدن، هرچه از عقب به سوی جلوی دندان و داخل آن حرکت می کنید، باید جهت مسواک را رفته رفته تغییر دهید تا مسواک دندان ها و لثه شما را اذیت نکند. 4- تمیز کردن زبان بوسیله مسواک یکی از بخش هایی که کمتر به آن توجه می شود، زبان می باشد.

بیشتر

معرفی 40 مدل مسواک برقی باکیفیت و پرفروش در ایران | آبی بیوتی

07/06/2021· هر دندان را با سر مسواک چرخان ارتعاشی مسواک بزنید. به ردیف بالای عقب دندان خود بروید و همان روش را تکرار کنید ، سپس هر دندان را به تنهایی مسواک بزنید و صیقل دهید. به زبان خود منتقل کنید و برس را به آرامی از سطح آن حرکت دهید تا تمیز شود. بقایای خمیر دندان ، بزاق و آب را در یک سینک ظرفشویی تمیز بیرون بریزید و سپس دهان خود را با آب سرد بشویید.

بیشتر

چرا باید زبان مان را هم مسواک بزنیم؟ - الو دکتر

10/05/2017· برای مسواک زدن، از قسمت عقبی زبان شروع کرده و به آرامی به سمت جلو بیایید و پس از آن طرفین زبان را مسواک بزنید. برای این کار حتما نیازی به خمیردندان نیست، اما احتمالا با استفاده از خمیر دادن راحت تر خواهید بود، زیرا از اصطکاک زیاد مسواک و زبان می کاهد و شستشو را موثرتر می کند.

بیشتر

آموزش تصویری نحوه صحیح استفاده از مسواک برقی در منزل

24/12/2018· در این مرحله از نحوه صحیح استفاده از مسواک برقی باید قبل از مسواک زدن برس آنرا در زیر آب ببرید و چند بار دکمه آنرا فشار دهید تا مرطوب شود، سپس مقدار کمی از خمیر دندان را بر روی آن قرار دهید یا اینکه خمیر دندان را بر روی دندان خود اعمال کنید تا در هنگام مسواک زدن به خوبی بر روی دندان ها پخش شود. روش صحیح استفاده از مسواک های برقی

بیشتر

روش صحیح مسواک زدن + ویدیو ( با عکس ) – کوروک

مسواک را روی سطح وسط دندان ها قرار داده و با حرکات خارج به داخل و برعکی شروع به مسواک زدن بکنید . بعد از تمام شدن تمام سطوح وسط با حرکات چرخش روی دندان های عقب را نیز تمیز کنید . داخل دندان ها را مسواک بزنید . سر مسواک را مانند …

بیشتر

صحیح مسواک زدن(با تصاویر)

03/01/2007· هدف اصلی از مسواک زدن، پاک کردن کلیه ی مواد غذایی همراه با مواد رسوبی مختلف و میکروارگانیسم هایی است که به طور طبیعی بر روی سطوح دندان جایگزین شده اند. مسواک زدن وقتی کامل خواهد شد که سطح زبان ...

بیشتر

مسواک زدن با مسواک برقی - دندانپزشکی یوسف بالوی پور

این مسواک‌ ها به دلیل حرکت چرخشی، تقریباً تمام قسمت‌ های دندان را تمیز می‌ کنند. 5. متاسفانه همه افراد به روش صحیح مسواک زدن آگاه نیستند و یا حوصله این کار را ندارند، برای همین بعد از مدتی دچار پوسیدگی دندان می‌شوند. اگر شما هم از این دسته …

بیشتر

چگونه مسواک مناسب خود را انتخاب کنیم؟!|وبلاگ روشا

روش صحیح مسواک زدن و نخ دندان کشیدن. رعایت نکات بهداشتی در سلامت دهان و دندان با انجام روش صحیح مسواک زدن و همین طور استفاده از نخ دندان و دیگر موارد تمیز کننده دندان‌ها مثل انواع دهانشویه‌ها شما را از مواجهه با انواع مشکلات پوسیدگی و از بین …

بیشتر

روش صحیح مسواک زدن + ویدیو ( با عکس ) – کوروک

مسواک را روی سطح وسط دندان ها قرار داده و با حرکات خارج به داخل و برعکی شروع به مسواک زدن بکنید . بعد از تمام شدن تمام سطوح وسط با حرکات چرخش روی دندان های عقب را نیز تمیز کنید . داخل دندان ها را مسواک بزنید . سر مسواک را مانند شکل مخالف لثه ها بگیرید و با حرکات داخل به خارج آن را تمیز کنید .

بیشتر

آموزش روش صحیح مسواک زدن کودکانه و برای بزرگسالان + ویدیو

18/09/2020· در نهایت نوبت به روش صحیح مسواک زدن درون دندان‌ها می‌رسد. مسواک را به نحوی روی دندان‌ها قرار دهید که عمود بر لب‌ها باشد. سپس آن را روی دندان‌ها بکشید. در مرحله پایانی سطح زبان را هم مسواک زده و دهان خود را بشویید. مقداری آب در دهان‌تان بچرخانید و آن را بیرون بریزید.

بیشتر

روش مسواک زدن بس - bass - دکتر محمودرضا نمدچی ( مهیار ) دندانپزشک ...

مسواک را برداشته و به طرف دندان های مجاور حرکت داده و برای ۳ تا ۴ دندان بعدی تکرار کنید. این کار را در تمام قوس فکی ادامه داده و در هر بار تقریبا ۳ دندان را مسواک بزنید و سپس از همین روش برای مسواک زدن سطوح لینگوال استفاده نمایید. پس از تکمیل قوس فک بالا ، مسواک را به طرف فک پایین حرکت دهید تا به همین روش تمام دندان ها مسواک زده شوند.

بیشتر

آموزش روش صحیح مسواک زدن کودکانه و برای بزرگسالان + ویدیو

18/09/2020· در نهایت نوبت به روش صحیح مسواک زدن درون دندان‌ها می‌رسد. مسواک را به نحوی روی دندان‌ها قرار دهید که عمود بر لب‌ها باشد. سپس آن را روی دندان‌ها بکشید. در مرحله پایانی سطح زبان را هم مسواک زده و دهان خود را بشویید. مقداری …

بیشتر

راهنمای خرید مسواک برقی ؛ نکات مهمی که پیش از خرید باید بدانید

25/07/2020· نحوه حرکت برس مسواک سری اکثر مسواک‌های برقی به صورت چرخشی در اطراف دندان به حرکت در می‌آیند تا به تمامی جرم‌هایی که در اطراف دندان وجود دارند دسترسی پیدا کنند. مسواک‌های چرخشی به طور معمول در هر دقیقه 7500 بار به …

بیشتر

روش صحیح مسواک زدن و 0 تا 100 نکات کلیدی که باید بدانید | کلینیک بابکان

مراحل زیر، مسواک زدن به روش صحیح را توضیح می دهد: مسواک را با کمی آب مرطوب کنید تا نرمتر شود. به اندازه یک نخود سبز، خمیر دندان روی مسواک بمالید. مسواک را با زاویه ۴۵ درجه در مرز لثه و دندان بگذارید و با ملایمت دندانها را از لثه به سمت لبه دندان، با حرکات جارویی یا چرخشی مسواک تمیز کنید.

بیشتر

نکات مهم در مورد مسواک زدن کودکان - Tjoor

با استفاده از حرکات افقی مسواک سطح خارجی دندان ها را به سمت عقب و جلو و حرکت چرخشی مسواک تمیز نمایید، در هر بار یک گروه 2 تا 3 تایی از دندان ها را با این روش تمیز کنید. نحوه قرار گرفتن مسواک باید با زاویه 45 درجه نسبت به خطوط لثه و سطح دندان ها باشد و به شکل مشابهی سطح داخلی دندان ها نیز با استفاده از حرکات چرخشی و حرکت عقب به جلوی مسواک تمیز شود.

بیشتر

نحوه ی چرخاندن چرخ ها در چرخش ها و دور زدن ها

نحوه ی چرخاندن چرخ ها در چرخش ها و دور زدن ها. این ویدئو مناسب افردای هست که گواهینامه دارند و افرادی که هنوز گواهینامه نگرفتن هرگز با دست به داخل ٬ فرمان را نچرخانند.

بیشتر

مسواک برقی اورآل بی ؛برای شما که شایسته سلامتی هستی، لذت یک خنده زیبا ...

بعضی از مسواک‌های برقی ممکن است سر برس‌های آن‌ها فقط حرکت نوسانی (از یک طرف به طرف دیگر حرکت می‌کنند) یا چرخشی و یا ضربان‌دار داشته باشند. مسواک برقی اورال بی oral b هر سه فناوری چرخشی، نوسانی، ضربان‌دار را در خود ترکیب کرده است. که به حذف ۱۰۰٪ پلاک دندان‌ها کمک می‌کند و التهاب لثه را بطور موثرتری در کوتاه مدت کاهش می‌دهند. ۲- راحتی در استفاده:

بیشتر

فضیلت چوب مسواک؛ مزایا و آداب مسواک زدن با آن + فواید خلال دندان

هر کس روزی یک بار مسواک بزند، خداوند از او راضی می شود و بهشت برای او باشد. کسی که روزی دو بار مسواک بزند، پس سنت پیغمبران را مداومت کرده و هر نمازی که بخواند، ثواب یکصد رکعت نماز برای او نوشته می شود و از فقر بی نیاز می شود. اگر مردم فواید مسواک را می دانستند، هر آینه آن را با خود زیر لحاف می بردند.

بیشتر

آموزش جامع مسواک زدن سگ و مقدمات لازم برای آن- پت پرس

08/12/2021· مراحل آموزش مسواک زدن دندان سگ مقدار کمی از خمیر دندان رو روی مسواک بمالید. لب‌های سگ را به آرامی بالا بیارید (با انگشت شست و اشاره، لب‌های سگ را از روی دندان بلند کنید). دست آزاد خودتون رو روی سر سگ قرار دهید تا تعادل و تمرکز بهتری داشته باشید. برای مسواک زدن دندان‌های پایین سگ باید دهان سگ رو باز کنید. خم کردن سر سگ می‌تونه کمک کننده باشه.

بیشتر

خرید انواع مسواک ارتودنسی، مسواک کودک و مسواک بزرگسال با برس نرم

برس این مسواک دارای سه درجه سختی متفاوت شامل سطح نرم، متوسط و زبر است که با توجه به سلیقه و نیاز مصرف کنندگان طراحی و تولید می‌شود. برخی از مسواک‌ها هم در قسمتی پشتی خود سطوح زبری دارند که مخصوص تمیز کردن زبان است. از دیگر مدل‌های مسواک بزرگسال به مسواک چوبی و مسواک ذغالی می‌توان اشاره کرد.

بیشتر

اشتباهات رایج در مسواک زدن - دکتر عباس گشاده رو متخصص کاشت دندان و ...

برس­ های مسواک همچنین دارای بدنه با اندازه­ های مختلف و زوایای متفاوت هستند. برخی از آنها از بقیه انعطاف­ پذیرتر می باشند.موهای برس مسواک، باکتری­ها را از بین می­برند و پلاک روی دندان و لثه شما را سست می­کنند. این پلاک می­تواند باعث بیماری لثه شود و به …

بیشتر

چگونه مسواک مناسب خود را انتخاب کنیم؟!|وبلاگ روشا

تنظیمات مختلف برس. برخی از مسواک‌های برقی دارای تنظیمات برس هستند که مثلاً می‌توانید چرخش برس، میزان چرخش و … را در آن‌ها تنظیم کنید یا مثلاً میزان انحنای دسته مسواک را کم و زیاد کنید. تایمر

بیشتر

آموزش تصویری نحوه صحیح استفاده از مسواک برقی در منزل

24/12/2018· در این مرحله از نحوه صحیح استفاده از مسواک برقی باید قبل از مسواک زدن برس آنرا در زیر آب ببرید و چند بار دکمه آنرا فشار دهید تا مرطوب شود، سپس مقدار کمی از خمیر دندان را بر روی آن قرار دهید یا اینکه خمیر دندان را بر روی …

بیشتر